Eerste blog uit Polen - Reisverslag uit Skidziń, Polen van Helicon Respect2all2018 - WaarBenJij.nu Eerste blog uit Polen - Reisverslag uit Skidziń, Polen van Helicon Respect2all2018 - WaarBenJij.nu

Eerste blog uit Polen

Door: respect2all

Blijf op de hoogte en volg Helicon

08 Oktober 2018 | Polen, Skidziń

(even opnieuw geplaatst vanuit NL omdat de berichtjes op de verkeerde plek stonden. Vandaag zijn de leerlingen naar Auschwitz)



Door Janine:
Heerlijk in het zonnetje, alvast terug denken aan de reis en hoe leuk het nu al is Dit jaar ben ik voor het als begeleider mee en ik vind het heel bijzonder. Leerlingen die het spannend vinden, die beetje bleek in het vliegtuig zaten, maar ook gezellig kletsen met elkaar. Het wordt een intensieve en bijzondere trip en ik vind het heel leuk om het met zo'n leuke groep te doen
Ik weet niet hoe grote voorraaden snoep en chips ze hebben mee genomen, maar het scheelt vast kilo's op de terugweg.

Door Teun:
we hebben vandaag de eerste training gehad en het is wel leuk maar ook vermoeiend en het is hier heel gezellig

shirantha hier
het is leuk hier. ik heb mijn telefoon niet gemist en er is genoeg eten.
dus wij komen de week wel door met dat eten

Door Dewi:
Hey blog ik weet niet hoe ik moet beginnen haha maar maakt niet uit ik vind het wel leuk hier het is gezellig en kijk uit naar de trip naar Auschwitz. ik mis mijn ouders wel ik vond de rijs hier heen wel eng in het vliegtuig maar gelukkig had ik vrienden die mij hielpen over mij angst te komen dat was het doei doei blog

Door Selena en Sophie:
Hi allemaal,

We zijn gisteren veilig aangekomen, het was gelijk gezellig! Het hotel ziet er goed uit, alleen Teun slaapt op een baksteen XD. we hebben vandaag training gehad het was leuk maar ook vermoeiend. Het eten is echt goed!! we hebben net bij het kampvuur gezeten en gaan zo slapen haha of niet....
slaaplekker allemaal!

X Selena en Sophie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Helicon

Actief sinds 12 Sept. 2018
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 2146

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2018 - 11 Oktober 2018

Polenreis Respect2All 2018

Landen bezocht: